Brug af Cookies
Denne hjemmeside anvender cookies til statistik og indstillinger. Ved at bruge hjemmesiden accepterer du dette. Klik og læs mere.
OK

Generelle oplysninger

Mamita Fødselskjoler ApS
Grøndalsvej 156
8260 Viby J.

E-mail: info@mamita.dk
Telefon: 26 17 91 84

CVR-nr: 37414859

Betaling

På mamita.dk kan der betales med:

- Dankort
- Visa
- Visa electron
- Mastercard
- Maestro
- JCB

Der er et kortgebyr forbundet med brugen af de forskellige betalingsmuligheder.

Nets gebyrer:

- Dankort (1,39 dkr)
- Visa/Dankort (1,39 dkr)
- Visa (1,75%)
- Mastercard (1,75%)

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra mamita.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Fragt og levering

Mamita.dk tilbyder levering med GLS. Der er en leveringstid på 1 – 2 dage. Pakker bestilt inden kl. 12 afsendes samme dag.


Priser

    •    Levering: 34 kr. i hele Danmark til pakkeshop
    •    Levering: 60 kr. ved levering til privatadresse
    •    Gratis levering ved køb over 500 kr. til pakkeshop

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos mamita.dk

Hvis du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret, skal du inden for 14 dage fra modtagelsen af varen give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen gives ved at rette henvendelse til info@mamita.dk.

Du skal udfylde vores standardfortrydelsesformular og sende den retur med varen sammen med din ordrebekræftelse. Standardfortrydelsesformularen er vedlagt din pakke.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Varer, der returneres på efterkrav, eller som sendes uden porto, modtages ikke af Mamita.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Skade som følge af mangelfuld emballering kan medføre, at dine rettigheder bortfalder.

Mamita anbefaler, at varen returneres med Post Nord eller GLS, og at den sendes som pakkepost. Det gør det muligt at spore pakken, og det fjerner enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet returneret til Mamita. Det giver dig desuden mulighed for at efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted.

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du har indvilget i noget andet.

Reklamation

Når du handler på mamita.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, få pengene retur eller få afslag i prisen afhængig af den konkrete situation.

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet, ringe vedligeholdelse eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere inden for rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Ved fejl, mangler eller udeblevne leverancer bedes du rette henvendelse til:

    •    E-mail: info@mamita.dk
   
NB: Ved reklamation skal du kontakte Mamita, inden du returnerer varen. Du vil her blive oplyst om det videre forløb i forbindelse med eventuel returnering af den pågældende vare.

Når du retter henvendelse til Mamita, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvorfor du ønsker at benytte din reklamationsret, samt hvad problemet er.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi fragtomkostningerne i rimeligt omfang.

Bemærk venligst, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Varen sendes til:

Mamita Fødselskjoler ApS
Grøndalsvej 156
8260 Viby J.

Personlige oplysninger

De personlige oplysninger, der registreres på mamita.dk i forbindelse med et varekøb, bliver på intet tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelig for tredjemand. Vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger, og vi opbevarer alle informationer på betryggende vis. Kun betroede medarbejdere ved Mamita har adgang til oplysningerne.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til mamita.dk på mail: info@mamita.dk.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: https://webgate.ec.europa.eu/odr/. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail: info@mamita.dk